Friday, September 5, 2008

Noktici :D

Pozelela sam neutralnu boju noktiju, pa sam odlucila da isprobam nedavno kupljeni "Tickle my France-y" koji je izazovno izgledao u bocici... "Da li zaista zelis tickle, tickle?" pitala sam ga...

... nije odgovorio... :(

Na noktima je isto tako lep kao i u bocici.
Namazala sam 3 sloja (na OPI natural nail base coat) jer je posle jednog bilo previse svetlo (ali je izgledalo iznenadjujuce lepo i uredno), nakon dva sloja sam dobila "crtice" (verovatno jer sam smotano lakirala) i nakon tri je izgledao savrseno :) (Btw. moji slojevi su tanki, ja mislim)
Na kraju sam dodala Essie good to go top coat koji sam nedavno nabavila... nisam verovala koliko je gust : (Imam neko mini pakovanje, mozda je i mator) ali se lepo razmazao bez problema... lak se nije "povukao" kao sto to nekad (ili bolje receno uvek) ume da se desi sa Seche Vite top coat. Cini mi se da se nije osusio brzo kao Seche Vite i Poshe... :/
Planiram da testiram koliko ce izdrzati, da li ce izgubiti sjaj itd itd... Iskreno se nadam da ce biti super! Ulazem nadu u njega. :)

Dosta price, vise boje... (Zanoktice mi izgledaju uzasno.... smjc...*ode da trazi ulje za njih*)

TickleFrancey

TickleFrancey

TickleFrancey

Ispod lampe-
TickleFrancey
TickleFrancey

3 comments:

Anonymous said...

volim neutralne boje i ova na tvojim noktima mi se jako dopada! imas i lep oblik noktiju :)

cula sam da se OPI lakovi jako sporo suse. da li je to tacno? koliko mu treba vremena da se osusi ako ne stavis top coat?

Green-Eyed-Fairy said...

Hehe hvala ti na komentarima :) Super ti je nick :P :*
Paaaaaaa... pokusavam da skontam da li sam ih ikada pustila da se osuse bez top coat, ali se ne mogu setiti... sledeci put kad ih budem lakirala, ostavicu da se suse bez top coat pa cu ti javiti. :) Mislim da cu ovaj nositi par dana jer je bas lep, a i Essie top coat se super drzi!!!

Anonymous said...

Kupila sam i ja ovaj lakic, stvarno je lep :)