Wednesday, September 3, 2008

"Hoce li to biti neka rasprodaja?"

... pitala me majka juce, dok sam prenosila sminku iz jednog coska kuce u drugi, sirila je po stolu i fotografisala... Znala sam da me zeza, ali je istovremeno bacila hint da mi ne treba sva ta sminka, ili da barem vise ne trebam kupovati... Sa ovim drugim se slazem, ali samo zato sto necu imati novca za taj hobi vise... :( 'bem ti skolu i ko je zaceni toliko...
Uglavnom, poslikala sam svu (ok, mozda fali par olovcica, ruzeva i sjajeva) sminku koju trenutno imam i koristim... dosta toga sam nedavno podelila...
Fairy vam predstavlja... njenu ljubav... <3>
Vecinu stvarcica sam obelezila ali sva pitanja (komentari, kritike, pohvale i pozivi na make-up parties :D) se prihvataju! :]

Ipak sam odlucila da ne stavim thumbnails, vec pravu velicinu... nadam se da se nece otvarati 2 dana... :

~Ko se jos moze zadovoljiti jednim bojom noktiju?!~ (not me, that's for sure)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ovo veselo drustvo zivi tu
Photobucket

Doduse, kuca je postala malena, pa su neki nasli privremen smestaj...
Photobucket

~Vilinska prasina aka pigmenti~
Photobucket
i opet...
Photobucket

Photobucket

Po redovima...
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~Senke koje su jos uvek u svojim kutijicama~
Photobucket

Photobucket
Ova me slicica izludjuje, napisala sam na njoj imena senki ali se ne pokazuje?! :?

~Senke koje sam "preselila"~ :D
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~Gotove palete~
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~Ostale senkice~
Photobucket

Photobucket

Photobucket

~Gel liners~ (obozavam ih :D)
Photobucket

opet...
Photobucket

~Liquidlasts, olovke i ostala cudesa...~
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

~Trepavice poput krila...~ LOL!
Photobucket

~Sexy usnice~ Mwah mwah
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~Kamuflaza, svetlucanje, presijavanje, i ostale face-dzidzamidze~
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~Mekane alatke!!~ :D
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~Mmmmmmirisi~
Photobucket

I za kraj, stvarcice koje sam nedavno dobila na poklon (hugs & kisses... :*)
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ja se iskreno nadam da nista nisam zajebala (ili zaboravila) :)
Ako iko cita- woo-hoo~ Dobro mi dosli :D Pozdrav za sve! :) :D

9 comments:

Anonymous said...

Ah, ova sminkica je melem za oci :) kada budem imala los dan, pogledacu sve jos jednom, verujem da ce ga momentalno ulepsati!

Na jednoj slici gde ti je Neutrogena sjaj u tubici nisi na pisala nijanse, zanima me na toj slici MAC sjaj za usne u tubici. Koja je nijansa, da li je bio LE i da li ostavlja na usnama boju ili je proziran. Hvala unapred na odgovoru :)

P.S. Bas su ti slatki pokloni na kraju, pitam se ko ti je to poklonio :P

Green-Eyed-Fairy said...

Hej! Uvredjena sam! :| Ne bi gledala MOJE slicice kad imas los dan? Da te moj osmeh oraspolozi? :P hehehehe...
Taj MAC sjaj je lipgelee "Saplicious" koji u tubici izgleda smedjkasto sa sitnim, sitnim shimmerom. Podseca me na kapucino :D Na usnama... rekla bi da ne daje ni malo boje (ili jako malo- kao i vecina ostalih lipgelee) ali je svejedno lep. Nekako mi je sexy :) A shimmer je jako sitan i lep. I sjaj predivno mirise, ako ni zbog cega- zbog toga ga treba uzeti :D

Poklone sam dobila od jedne jepe cujice :D :)
Da samo znas da mi je baza super! Bolja nego Urban Decay koju sam do sada koristila.. Evo sa posla sam dosla i imam maaaaaalu crticu gde mi se oko preklapa (samo mogu cetkicom izblendati i to ce nestati) a inace bi bila ili velika crta ili jos gore- sve bi se skupilo po sredini :(
Tako da- JUPIIIIIIIIIIIIIII :D

Anonymous said...

:*

Bas mi je drago sto ti baza odgovara! :)

A sta je ono srebrno Urban Decay - proizvod je sam na slici, ima neke srebrne sljoke, ne znam da li su to sljokice od kutijice (od poklopca) ili je bas to srebrno sminka??

Ne, ne bih gledala tvoje slike kada imam los dan, jer bi mi bilo zao sto nemam i ja takve oci :P sminku mogu da kupim, to ne mogu :D


P.S. ubedila si me da kupim taj MAC sjaj za usne :D

Anonymous said...

Vidim da imas Heritage Rouge, Royal Flush i Revved up... bi li mogla usporedit ta 3? Please please *begs*
Thanks :)

Green-Eyed-Fairy said...

Danny :* izvini sto tek sada odgovaram, nisam obilazila blog nekoliko dana... To je Urban Decay glitter gel bla bla u nijansi "Rockstar" tj ljubicaste sljokice u prozirnoj tekucini... Da, to sto se presijava su sljokice od sminke, nije zbog pakovanja jer je pakovanje providno. :) Secas se onog mog ljubicastog sa sljokicama na ocima? To su te sljokice. Iznenadile su me (pozitivno) jer ne otpadaju, a toga sam se bojala...
Uf, nadam se da ce ti lipgelee odgovarati :D

Modest- naravno :D

Anonymous said...

auuuuuuu! lijepe stvarčice imaš :o)
modesty blaise

Green-Eyed-Fairy said...

Hvala Modesty! :o)

Anonymous said...

Evo gledam po stoti put tvoju koleksn i ne mogu vjerovati koliko je savrsena...mada se uvjek posebno zaustavim na Royal Assets Cool eyes paletu...kakva ti je?I neka mrdne blog sto prije!:D zivkitis

Green-Eyed-Fairy said...

Hvala Zivkitis! :) Nisam je odavno koristila, zaista moram da joj pruzim malo ljubavi :)
Paleta je zaista lepa, ljubicasta nijansa je najlepsa... ali ja svakako volim ljubicastu tako da... :D