Tuesday, October 14, 2008

Tutorial... ili barem pokusaj :)

Ne obecavam da ce biti dobar ili koristan, ali ipak ga evo! :D Fotke su mi loseg kvaliteta, zato ih ima milion, da stvore jednu normalnu haha. Nisam imala neku posebnu ideju kako da se nasminkam kada sam krenula, pa sam samo dodavala senke kako mi je palo na pamet. Moglo je i sa manje senki da se koristi ali eto... Volim komplikovano valjda :P
Dakle, ovako se ja (kako kad) sminkam i ove stvari koristim. Ne kazem da svi trebaju raditi 100% ovako, svi rade kako im odgovara i kako im je najlakse, ali mozda se moze nesto novo pokupiti tu i tamo. Takodje mi nije namera nekome naturiti neki proizvod, ima milion drugih kozmetickih kuca i nijansi, svako moze koristiti sta ima.
Dakleeeeeeee...

Lice necu ni pokazivati tako da cemo to preskociti i idemo direktno na oci ;)

~ Najbolje je prvo pokriti podocnjake i srediti obrve, jer se na taj nacin nece pokvariti sminka tj senka (bilo bi malo teze stavljati korektor preko senke :\ )
Ja koristim MAC studio finish koji mi je u poslednje vreme suvlji nego kad sam ga kupila pa taj problem resavam tako sto koristim vlaznu cetkicu (naprscem je sa Fix + a moze posluziti bilo kakva voda za lice, kao i obicna voda). PhotobucketPhotobucket
Nanesem ga tako sto ga utapkam (ne vucem cetkicu po kozi, samo je prislanjam) na podocnjake i okolo (prema nosu, gde je svima malo tamnije ili plavlje) i onda prstom nezno razmazem.
Ovde je pre nego sto sam prstom razmazala- Photobucket
A ovo je rezultat- (gledajuci u ekran, sa leve strane je pokriveno, sa desne nije)
Photobucket
Sledeci korak su obrve, ukoliko ih dopunjavate ili potamnjujete (Sto preporucujem skoro svima jer zaista uokviri oci i kompletira izgled. Cak i ako to nikada niste radili, pokusajte jednom cisto radi zabave, mozda vam se i dopadne). Moze se koristiti olovka, senka (mat) i slicno. Ja sam ovde koristila Maybelline olovku i prozirnu maskaru- Photobucket Olovka na jednoj strani ima cesljic, sto mi je cool. Dakle, ja pocesljam obrve Photobucket a zatim ih popunim olovkom (trenutno su sjebane, trebam ih cupati i sredjivati tako da ih sada ne uzimajte zdravo za gotovo hehe) Photobucket Nikako nemojte povuci jednu- dve crte preko cele obrve (kao da stavljate eye liner), vec mnogo malenih linijica u pravcu rasta dlacica, koje ce koliko- toliko izgledati kao prave dlacice tj imitirati ih. Nakon toga uzmem cetkicu ili obicni stapic za usi (ovaj je MAC, hahaa koji sam uzela samo da bi potrosila dovoljno za besplatnu postarinu. ) i izblendam gde god je potrebno za sto prirodniji izgled. Photobucket i onda zavrsim sa prozirnom maskarom koja bi ih trebala drzati na mestu- Photobucket Ta-da, zavrsene obrve tj obrva :P Photobucket
Trik- ponekad korektorom (pomocu cetkice) predjem oko obrva, tj "uokvirim" ih. To malo zakamuflira sitne dlacice ako ih ima a i fino istakne obrve. Photobucket Naravno, treba ga lepo izblendati, da ne bude primetan iz aviona. :)
Posto imam jako masno lice i kapke, stavim mrvu blotting pudera da upije visak masnoce i tako omoguci da senka traje sto duze. Photobucket nanesem ga cetkicom za puder ili rumenilo (lagano predjem preko kapka) Photobucket
Sledeci korak je primer. Odlucila sam da koristim UD (urban decay) primer potion jer je sa njim lakse blendati. Photobucket Photobucket razmazem prstom.
Ko god je izmislio aparatic za uvijanje trepavica je moj heroj :D ahhaha Photobucket najbolja spravica IKAD! Photobucket uvijene trepavice! :) (Neko voli uvijati trepavice na samom kraju, posle senke i eye linera a pre maskare, ali posto ja volim prici korenu trepavica kada uvijam to mi pojebe liner, a ovako sam navikla. )
Nanela sam shadestick "Shimmersand" na kapak da malo izjednaci boju koze a i da bolje drzi senku (ovo je totalno po izboru) Photobucket Photobucket
Nanela sam UD "Underground" koristeci MAC 239 cetkicu ili bilo koju koja je dovoljno "tvrda" da zgrabi dosta senke i napakuje ga na kapak Photobucket Mislim da je najbolje utisnuti cetkicu u senku (umesto trljanja levo-desno npr) a isto tako naneti boju na kapak. Utiskanje ce pomoci da senka bolje prione i da duze traje. Namazala sam samo unutrasnji deo kapka do polovine. Kako sam isla prema polovini kapka, prestala sam pritiskati senku i pocela trljati levo-desno da bi boja bila laganija, tako da posle ne bude grubi prelaz medju bojama. Photobucket
Istom cetkicom sam uzela MAC "Satin taupe" (Tamnija nijansa od prethode) Photobucket i na isti nacin ga nanela od spoljasnjeg kraja oka ka sredini, tako je najtamnija boja ostala na krajevima a svetlija kako sam isla prema sredini. Photobucket Uz put receno, secam se da mi je pre uvek bio problem odluciti sta da radim sa krajevima senke. Nisam znala da li da ih ostavim ostre, da ih izblendam, da li da idu u krug, ravno itd itd. Mislim da nema pogresnog nacina, sve moze izgledati lepo i preporucujem svima da rade onako kako su navikli i kako se njima dopada. Medjutim, mislim da je potrebno koristiti bar jedno pravilo (mada i za njega ima izuzetaka, naravno) a to je da bi senka trebala da se zavrsava (od prilike) tu negde gde prolazi zamisljena linija od sredine usana, kraja nosa, oka i kraja obrve- Photobucket Ukoliko senku previse produzimo vani, oci mogu izgledati cudno... ukoliko je zaustavimo pre vremena, vizuelno nam smanjuje oko i ne izgleda proporcionalno. Naravno, ne treba meriti u milimetar, ali meni to "pravilo" uvek pomogne da odredim dokle da idem sa senkom. Ukoliko preteram, visak uklonim stapicem za usi (umocenim u tecnost za skidanje sminke ili suvim).
Sledeci korak je bogatija i tamnija smedja boja, MAC Twinks i cetkica 222 Photobucket tj bilo koja cetkica koja je za vas i vase oko dovoljno uska i dugacka kojom mozete naneti boju u pregibu oka (a da ne ode preko celog oka ili da ostavi previse grubu liniju). Za ovo mozete koristiti i MAC 217 ili 219 (uz malo vise naknadnog blendanja ako se koristi 219). 227 je previse mekana (tj fluffy) da bi nanela boju dovoljno precizno. Dakle, meni 222 najbolje odgovara jer nanosi boju u pregib a u isto vreme ne ostavlja grubu liniju.
Najlakse je ukoliko se senka pokupi u vrh cetkice, drzeci je kao olovku i tapkajuci/trljajuci po senci- Photobucket Gde god zelim da boja bude najjaca tj najtamnija, tu krenem sa nanosenjem. U ovom slucaju je to spoljaslji ugao oka, gde utapkam boju a zatim je nanesem preko celog pregiba na oku (Dakle ne preko celog kapka) i malo preko, tako sto jednostavno pomeram cetkicu levo - desno kao brisaci na autu :) Rezultat je ovako nesto Photobucket Ukoliko mislite da nije dovoljno izblendano tj da je granica medju bojama primetna, izblendajte koristeci mekanu cetkicu koja nece skinuti senku sa kapka npr MAC 224. Photobucket Za najlepsi rezultat preporucujem da cetkicu drzite pri samom kraju tj vrhu drske, sto dalje od dlacica. Tako imate manje kontrole nad potezima, sto znaci da ce blendanje izgledati prirodnije :)
Photobucket nije mi se dopalo sto poslednja smedja senka nije dovoljno tamna pa sam uzela malo crne senke da to ispravim (ukoliko koristite odgovarajucu boju i ako vam se dopada kako nesto izgleda, ovo nije potrebno. Ali ako nekad primetite da vam boja koju koristite nije dovoljno tamna, dodajte mrvicu crne i izblendajte)
Dakle, malo crne senke- UD Zero uz pomoc 222 cetkice- Photobucket Photobucket
Sledeci korak je totalno po vasem izboru. Uzela sam malenu cetkicu i Shroom senku (svetlucava, svetla boja) Photobucket i nanela je ispod obrve, da dobijem taj lep sjaj. Photobucket
Mislim da je highlight vazan korak kog mnoge devojke izbegavaju iz meni nepoznatih razloga. On (po mom misljenju) kompletira look, pomaze da vrhovi senke izgledaju lepo izblendano... ma jednostavno je zavrsni dodir koji je veoma jednostavan a uradi mnogo. Senka "Ricepaper" i cetkica 217 Photobucket (moze se koristiti i nesto kao 222 ili obicna cetkica pa onda izblendati, ili nesto kao 224... meni se dopada 217 jer nanosi dovoljno boje a blenduje, dok bi sa npr 224 trebalo dodavati boju vise puta da se dobije odgovarajuci rezultat.) Od ugla pa preko cele duzine oka (izmedju obrve i dela gde se senka koju smo do sada naneli zavrsava) koristeci "auto brisaci" tehniku- levo desno, levo desno :) Photobucket Ali ne zelite da krajevi tamne budu skroz izblendani, ipak se neka granica tj prelaz treba videti. (Sem ako idete za takav look)
Rezultat je ovako nesto Photobucket


Odlucila sam da ispod donjih trepavica stavim crvenkastu olovku koju obozavam, jer pomocu nje zelena boja ociju dolazi do izrazaja. Mozete se opredeliti za boju koju volite i koja vama odgovara, npr smedja, plava, zelena... Ja sam, kao sto rekoh, izabrala crvenu Foxy lady (mrnjau haha) Photobucket Photobucket stavila sam je na dodnji deo, produzavajuci liniju malo izvan oka Photobucket zatim sam presla preko te linije senkom slicne nijanse (MAC "Cranberry") koristeci kosu cetkicu. Photobucket Ovo pomaze da olovka duze izdrzi i da linija bude meksa. Naravno da mozete samo preci preko linije nanesene olovkom pomocu stapica za usi (q tip) ili cetkice da je malo ublazite, ili jednostavno naneti senku bez olovke... dakle, kako god vam je volja. :D Nije car u tome da se radi kako vam drugi kazu, vec da radite onako kako vama odgovara. Rezultat- Photobucket Da ne bi izgledala bolesno hehe u unutrasnju liniju sam stavila crnu olovku Photobucket Ova je Milani, jako je kremasta i odlicna za osetljivo podrucje poput unutrasnjosti oka. Ne zelite koristiti neku suvu olovku koja ce iritirati vase oci. Photobucket ta-da! :)
Sledeci korak- eye liner na kapak. Koristite koji vam najvise odgovara (tecni, gel, cream...), ja obozavam gel/cream jer se lako nanose. Fluidline "Blacktrack" i malena kosa olovka (263) Photobucket uvek krenem od sredine oka prema vanjskom uglu, a zatim se vratim na unutrasnju stranu prema sredini, ovako nekako Photobucket (ovde je cetkica cista, samo sam slikala radi objasnjenja haha, btw tu je cetkica previse odmaknuta od trepavica, treba biti sto blize trepavicama jer je svrha eyelinera da stvori iluziju gustih trepavica. Osim toga, ukoliko izvucete liner sto blize trepavicama, ako vam se ucini da je previse tanak lako je preci ponovo i podebljati liniju nego kada se izvuce debelo pa pokusati popravljati). Kraj eyelinera izviti prema gore, to ce pomoci da vase oci izgledaju vece, mackastije... Photobucket

Mozete popraviti donji deo, da bolje prati crni eyeliner.
Maskara po izboru, ja sam ugrabila CoverGirl VolumeExact Photobucket
Klik-klik



Brdoo slicica... razlicita svetlost itd. Ni jedna mi se ne dopada, meni je bilo lepse uzivo :( Moracete mi verovati na rec :D







Boja na usnama po izboru, ja sam izabrala laganu i svetlu boju, MAC "Utter pervette" i Bourjois "Rose symphonic" (br. 20) sjaj.


Woo-hoo!!! :) Nadam se da vam se dopalo i da je bilo korisno. Vise sam htela da spomenem koje su cetkice za sta dobre i koja tehnika nanosenja je najbolja, a ne da samo pricam o tome gde naneti koju boju... Ovo je jedan od nacina na koji se sminkam, za razlicite rezultate postoje razlicite tehnike :) Sve je u eksperimentisanju, nije potrebno pratiti necija uputstva 100% da bi dobili zeljeni rezultat. Vazno je pokupiti po koji trik tu i tamo, videti i nauciti nesto novo i uzeti ono sto vam odgovara i sto vam se dopada. Osim toga, isprobavajte same, sta god vam padne na pamet- ko zna, mozda bas to bude najbolja tehnika za vas! :) I opet moram da napomenem- samo zato sto ja koristim nesto ne znaci da ce svima isto odgovarati, zato sam pokusala da objasnim kako koja cetkica izgleda a ne da jednostavno kazem "kupi tu i tu cetkicu ako zelis ovaj rezultat" jer to zaista nije potrebno. Postoji gomila proizvodjaca cetkica, samo zato sto je nesto skupo ne znaci da je najbolje. MAC cetkice nisu jeftine, to je sigurno, ali su jeftinije (i kvalitetnije, ako mene pitate) od nekih drugih proizvodjaca (chanel, dior gledam u vas!) :P Clinique cetkice su takodje dobre. Mineralne kompanije imaju kvalitetne i jeftine cetkice. Posh cetkice su jako dobre (nisam sigurna da li ih ima na ebay, znam da imaju svoj sajt ali ne znam gde sve salju). Njihova kabuki cetkica je duplo jeftinija od MAC kabuki cetkice, a izgleda isto!
Sto se senki tice, izbor je zaista ogroman. Sto se kvaliteta tice, u tu diskusiju ne bi ni da ulazim jer je u neku ruku stvar ukusa. Neko kaze "sve je to isto, zasto da dajem x kolicinu novca ako mogu dati y, i dobiti isti rezultat" a neko misli da sve sto je najskuplje mora biti i najbolje...
Necu vise pametovati :D (cujem kako se neko zahvaljuje na tome :P ) Nadam se da nisam napravila neke katastrofalne greske sto se pravopisa i opisivanja tice i da me je lako razumeti :) Kao i uvek, podrzavam pitanja, kritike i komentare.
Vec sam napravila dodatni mini tutorial (koji u stvari ni nije tutorial) o tome kako preneti ovakav look u noc, tj za izlazak npr. Postujem uskoro! :)
Love and makeup to ya! :D

6 comments:

Anonymous said...

Hvaaaala na ovome!Pliz samo tako nastavi i pisi/slikaj cesce!Tvoji elaborati su mi nesto najzabavnije na svijetu :D

Green-Eyed-Fairy said...

Hvala draga! :) Haha.. nadam se da su zanimljivi u nekom pozitivnom smislu :D Hocu, potrudicu se da postujem sto cesce. Vec imam slicice za sledeci post :)

Anonymous said...

odlican ti je blog!!!!ne znam sta mi je lipse,tvoja kozmetika ili ti :)
plizzzz daj neki tutorial o iluminatiorima,puderima u prahu i sl.
pozzz deelayla.

Green-Eyed-Fairy said...

*shy* hvala ti! :) :*
Nemam mnogo ni iluminatora (htela bih uzeti onaj Shiseido u sticku nesto mi se dopada u poslednje vreme) a ni pudera u prahu, ali potrudicu se da napisem nesto :D

Anonymous said...

Vec nekoliko puta sam citala ovaj text, a sada sam se potrudila i da zapisem sve sto mi je potrebno :)

Hvala ti GEF na ovom korisnom tutorialu!

Green-Eyed-Fairy said...

Hvala Ela :) Menjas identitet? :P Bas je lepo osecati se korisnim heeheh